Fanta'sini icip gidiyor...

Bu oradan burdan resim, video falan yapistirip blog doldurma isine de oldum olasi kilim ama bunu gorunce dayanamadim artik. Hem bu ara is, guc birikti cok fena, yazi da yazamiyorum. Buyutun, bakin bir ince ince suna allasen... Umut Sarikaya cizmis:
Hazir su tarzin son zamanlardaki en nezih ornegini yapistirmisken bu akimin agababasi Ahmet Yilmaz'i da pek sevdigim bir eseriyle anmak istiyorum musadenizle:

Su gurbet ellerde muhabbeti dostlugu bir yana koyarsak, (ki son 1-2 sene itibariyla eski dostlarla hafiften ada ici kabilelesme durumumuz da oldugu icin bu konuda da biraz rahatlamis durumdayim, hatta haftaya misafir bekliyorum, extradan mutluyum bu aralar) en cok mizah dergilerini ozledim. Okumayi soktugum gunden beri her hafta bana ayri bir eglence, ayri bir nese katari sunan, hayata ve insanlara dotumle gulme enerjisi veren yurdum mizahcilarina tesekkuru borc bilirim. "Aman Girgir'dan sonra bozuldu" yok efenim "cok belden asagi espriler var, mizah bu degil" bilmemne anlamam, Turkiye'nin en kendine has. en dinamik ve en hayat dolu damarlarinin basinda bu mizah dergiciligi gelir benim icin.

Not: Peki bu dergi isi nasil oldu da bu kadar dallandi budaklandi, ilk buyuk gazi kim verdi de oldu diyen olursa ahanda su adamla basladi diyorum: http://arsiv.ntvmsnbc.com/news/279934.asp


0 kisi laf etti:

Back to Home Back to Top FARLİMAS. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.