İYİ KAYTARMALAR !


Meali: "Sıkı çalışmak çoğu zaman geleceğinizi kurtarır. Kaytarmak ise her zaman bugünü."* Sonunda tembelliğimi meşrulaştırmayı da başardım. Başım göğe erdi.

Bir de Isaac Newton'un mezuniyet yasalarından**
"A grad student in procrastination tends to stay in procrastination unless an external force is applied on" (yani: "Kaytarma durumunda olan bir lisansüstü öğrencisi, dışardan bir kuvvet etki etmedikçe kaytarmaya devam edecektir") lafi var ki ben zaten şu anda bu tezi ispatla meşgulüm.

Ayrıca unutmayalım ki, "İnsan yorgun doğar, dinlenmek için yaşar".

İyi kaytarmalar.

*Diğer demotive edici özlü sözler için ise:
http://www.despair.com
**http://www.phdcomics.com/...s/archive.php?comicid=221


NOT: Bilinçli ve bilinçsiz yaptığım, tüm kaytarma, aksatma, dikkat dağıtma çalışmalarıma karşın, demin hayatımda ilk defa bir sınava 36 saatten fazla kala konuları bitirmeyi başardım. (Bilen bilir, normalde 2 saat kala bitirirsem mucize sayarım:) Üzerimde acaip bir boşluk hissi var. 3 gunde 59 online, 9 fotokopi halde makale okuduktan sonra su anda sadece uyumak istiyorum.

1 kisi laf etti:

kerem dedi ki...
Şubat 03, 2006 4:40 ÖS

benim en sevdigim despair.com lafi "until you spread your wings, you ll have no idea how far u can walk" dur. yillarca "you ll have no idea how high you cn fly bla bla" masali ile yasadiktan sonra ilac gibi gelmistir. o ufka dogru kosturan penguen pek guzel ozetler olayi.

Back to Home Back to Top FARLİMAS. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.