Eziyet ve Estetik


Ankara'dayken bir türlü denk getirip gidemediğim Spartaküs'ü taa buralarda izlemek kısmet oldu. Hem de Bolşoy'dan. Zaman zaman haddini aşan anti-popülistliğime rağmen bu sefer yiğidi öldürüp hakkını veriyorum. Gerçekten olağanüstüydü. Rus balesi hakikaten ünlü olduğu kadar var. 3 saatte ihtirası, histeriyi, hırsı, tutkuyu, inadı (isyan kısmı biraz zayıf kalsa da) hissettim. İnsan vücudunun en rafine, en dayanıklı halinin müzikle uyumunu izledim. Eziyet ve estetik gibi iki uzak ucun birbirine ne kadar yakıştığını gördüm.
Yetenek ve disiplin her alanda işe yarıyor ama en çok sanatla birleştiğinde hayranlık duyuyorum. En çok o zaman büyülüyor ve hayaller kurduruyor. İyi bir müzik ve iyi bir ekibin büyüsü gündelik hayatın yavanlığına ilaç gibi geliyor.

0 kisi laf etti:

Back to Home Back to Top FARLİMAS. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.