Travian

Evet sevgili gunluk, yillarca bilgisayar oyunlarindan bucak bucak kacan, bir baslarsam nasil dellenecegimi bildigim icin "en iyisi hic bulasmayayim" diyen ben de sonunda bir oyuna elimi verdim, kolumu kaptirdim. Birgun yaslandigimizda soracaklar "2000li yillar nasildi? Neler yaptiniz?" diye ve biz nesilce "online oyun oynadik" diyecegiz.

Ben bir suredir cilginca Travian oynuyorum. Semih Cumhuriyeti diye ulke kurdum, Semih diye kahramanim var, atlar, essekler, tarlalar derken isin gucun arasinda bir de bu oyun isi cikti. Ama egleniyorum iste ne yapayim. Animasyonlari sevimli, Romali oynama opsiyonu var, aman ne sirin sey derken acmis bulundum bir kere hesabi simdi kapatmaya kiyamiyorum. E gurbet ellerde bilgisayar da her an acik zaten. Neyse bunu da yapmadim demem artik.

Yolu dusenleri beklerim. UK server 1, 161'e -192, semih cumhuriyeti, Travian nahiyesi. Yanda resmi gorulen, bir turlu kicini toparlayamayan kahramanim Semih. Kendisi 2 sefere cikiyor sonra paso yatiyor evde (kahramana gel!), ugrayin bir cayini icin keratanin. Ben de su elimdeki makaleyi bitirip bir ara Dublin maceralarimi anlatayim.


Hazir resimleri dipdibe dizmisken: bu da ilk seferde hunharca oldurulen farem Remzi, ne istediniz faremden ha ne istediniz?!!!

Not: Az once ikinci sehrimi de kurup adini Osman koydum :)

0 kisi laf etti:

Back to Home Back to Top FARLİMAS. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.